10 Eylül 2013 Salı

Sihirli Kutu

   Buse'nin odası için karı - koca hummalı bir çalışmanın içindeydik... Her yaptığımız yeni şey aklımıza başka bir şey getirdi . Ama sanırım odamız için en yaratıcı ve teknik fikir Mehmet'ten geldi. Benim keçeden yaptığım avize için çok uğraştığımı görünce avizeyi tamamlamak için harika bir fikir buldu.
  'Açma kapama düğmesine kutu yapıcam ben , yanında kolu olacak çevirince hem ışık yanacak hem içinden palyaço çıkacak ' dedi bende yom artık dedim ... Yapabileceğine hiç inanmadım , inanmadım ya bu bir hırs yaptı. Ertesi gün elinde malzemeler ile geldi , bir şeyler çizmiş planlamış hatta çevirme kolunu falan dükkanda yapmış geldi.
  Odaya kapandı ve saatlerce çalıştı... Ve ortaya bu kutuyu çıkardı...



   Kutunun içini koymama izin vermedi patentini alıp satacakmış :)) Valla isteyene yaparız , sanırım kutu işine giricez bu gidişle...
  Neyse , kutuyu anahtar düğmesinin üstüne monte etti ve gerçekten çalıştı. Kolu çevirdiğinde ışık yanıyordu...












  'Bundan sonrası sana ait al boya 'dedi... İçine palyaço yapmamdan vazgeçmiş (Allahtan yani :)) onun yerine canavar yap sen dedi...
  Boyarken çok keyif aldım . Hani cinsiyetide öğrenmediğimiz için hem kız hem erkek odasına olabilecek bir şey düşündüm.





  Kutuya da keçeden iki sevimli canavar yaptım .Bu arada canavarlara bayılıyorum :)






       


     Gün ışığında bile o lamba sürekli açılıp kapanıyor. Özellikle çocuklar bayılıyorlar , içinden bir anda bu canavarlar çıkınca heyecanları ve şaşkınlıkları bu kutudan çok daha sevimli oluyor...



Paylaş

11 yorum :

  1. Gercekten bende yok artik dedim ama iste sonuc ortada minik bi video ekleseydin keske daha atraksiyonlu olurdu he :)) ellerinize saglik canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet aslında video çok mantıklı aslında bir ara ekleyebilirim :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Patentini alıcam diyo :) ciddimi bilemiyorum :))

      Sil
  3. ellerinize sağlık, süper bir cinfikir!

    YanıtlaSil
  4. Yine karı koca döktürmüşsünüz maaşaallah......

    YanıtlaSil
  5. aaa çok güzel bayıldım doğrusu, boyle harıka bır blogu kaybetmek ıstemıyorum takıbe alıyorum hemen

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bu fikre tebrik ederim gerçekten :)

    YanıtlaSil