20 Ekim 2015 Salı

Grey'in ısırgan otu çorbası

Genç , yakışıklı , ultra zengin ve fazlasıyla sapık olan Bay Grey... 
  'Grinin elli tonu ' serisini bir gün oturup iştahla okuyacağımı sanmıyordum , nedense sosyal medyada fazla göze sokulan şeyler ( özellikle kitaplar ) bende geri tepki yapıyor ve itici gelmeye başlıyor.  Bu seride öyleydi, zaten kitaplığımda okunmayı bekleyen onlarca kitap , alınacaklar listesinde yüzlerce kitap olunca  bu seriye zaman ayırmayı hiç düşünmedim.






2 kitapta ve filmde Cuisine Sauvage'nin ısırgan otu çorbası geçince çok merak ettim. ' Grey ' kitabı  tam ısırganın en taze, en lezzetli  olduğu sonbahar yağmurlarında bitince çorbayı denemek kaçınılmaz oldu. Elimde her hangi bir tarif yoktu, nasıl yapsam diye düşündüğüm günlerde  Refika Birgül'ün Refika'nın Mutfağı kitabını karıştırıyordum .Kitaptaki  'Herşeyden çorba yapmak ' yazısını okuyup sonra 'ıspanak çorbası '   tarifini Isırgana uyarladım. (Refika'nın Mutfağı - 'katman katman ıspanak çorbası' / sayfa150)

Merak edenler için 'Isıgan Otu Çorbası' tarifi ;

   Devamı ------ http://serrafun.com/2015/10/20/greyin-isirgan-corbasi/
Paylaş

1 yorum :

  1. hiç yemediğim bir ot "ısırgan".. şifadır , sağlıktır orası ayrı tabi , eline sağlık :)

    YanıtlaSil