4 Aralık 2016 Pazar

Şair Kısakulak





Çocuk kitapları okumayı sevdiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum . Mesela eğer çocuk kitaplarını okumayı sevmeseydim Şair Kısakulak ve Şirin ile hiç tanışamayacaktım . Belki Yıllar sonra Buse okuyacaktı , elinde bu kitapla eve gelecekti ve bir koltuğa gömülüp bu kitabı okuyacaktı ve okurken kıkır kıkır gülecekti . O  zaman ilgimi biraz çekecekti , şöyle bir bakacaktım o kadar . Ama dediğim gibi ben şanslıyım ve Eva Furnari 'nin bu çok ama çok fazla sevimli kitabını o zamanların gelmesini beklemeden okudum .


on zamanlarda en keyif aldığım çocuk kitaplarından biri oldu Şair Kısakulak .
Şair Kısakulak son derece içine kapanık ve bir kulağı diğerinden biraz kısa olan , dış görünüşü diğer tavşanlara göre biraz farklı  bir tavşan . Ve Hızlıkoşanlarköy'de yalnız yaşamakta . Ama bu yalnızlığını yazdığı şiirler ve hikayeler ile gideren ünlü bir şair ve yazar o . Yazdığı şiirlerden ve kitaplarından başka hiç arkadaşı yok . Çünkü Şair Kısakulak kimse ile konuşmayı sevmiyor . Iıım ve şairimiz biraz aksi ve fazlasıyla alıngan  , eserlerinin eleştirilmesinden hiç hoşlanmıyor .

 Yazının devamı için ; www.serrafun.com
Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder