25 Ocak 2015 Pazar

Seviyorum







       Yazmayı çok seviyorum. Yani yazmak için , yazmış olmak için değil , sevdiğim için , bana kendimi iyi hissettirdiği için yazmayı seviyorum.Ve yazmak kadar fotoğraflamayı da seviyorum. Fotoğraflarıma bir hikaye , bir yaşanmışlık yazmayı seviyorum. Yazdıklarımı fotoğraflamayı seviyorum.
  Yaptıklarımı , yazdıklarımı , benim gözümden güzel gördüğüm her şeyi blogum aracılığı ile paylaşmayı seviyorum .
   Güzellikleri paylaşmayı seviyorum. Sevdiklerim için yaptığım profiterolü fotoğraflamayı , paylamayı seviyorum.
   İyi olan tarifleri denemeyi ve paylaşmayı seviyorum. 'benim özel tarifim 'diye değilde , 'ölçüler , tarif hiç şaşmıyor' diyerek tarifin sahibini paylaşmayı seviyorum.
   Ben blogumu , blogum için fotoğraf çekmeyi ve yepyeni şeyler denemeyi seviyorum.
  cafefernando 'nun yemek ansiklopedisinin harika tariflerini denemeyi , fotoğraflamayı seviyorum.
 Bugüne kadar hiç bir tarifinde başarısız olmamış olmayı seviyorum .En çokta çikolatalı tariflerini seviyorum. Tıpkı bu profiterol gibi.
       Haaa bide 'bay tavşan ' sürahimi seviyorum.....
 
Paylaş

3 yorum :

  1. Aman o ne tatlı öyleeee bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  2. Hımmm, çok lezzetli görünüyor:) Benim de yıllardır yaptığım profiterol tarifim var, tarifi ezberime oturtana kadar çok hamur heba ettim:)) Bay tavşan pek tatlı, elbisen daha tatlı:))

    YanıtlaSil
  3. hiiiiii..tarifi kesin almalıyım :)

    YanıtlaSil