2 Eylül 2014 Salı

Doğumgünü Davetiyesi

















 
 Buse'nin doğum günü hazırlıklarında en çok keyif alarak yaptıklarımdan biriydi bu kişiye özel davetiyeler.
 Benden , bizden bir anı kalsın istedim saklamayı sevenlere... Minik konuklarımın kişisel özelliklerine göre içimden geldiği gibi çizdim.
  50 adetten fazla toplamda... 'uğraşılır mı onlarla' diyenleri duyar gibiyim. Ama eğer resim çizmeyi çok seviyorsan, Van Gogh sulu boya paletine derin bir aşk besliyorsan uğraşılır.
  Hatta ben bu işi o kadar çok sevdim ki şimdi sırada kızlar için evde vereceğim ufak çay partisnin davetiyeleri var . Sonrasında da yeni yıl kartları .
  Bu yeni yıl sevdiklerime , hatta aynı şehirde olduğum sevdiklerime bile el yapımı kartpostallar göndericem. İnstagramda tanıdığım ve çok sevdiğim arkadaşlarım oldu. Bir çoğu yeni yıl kartı listesinde.
  Aranızda yeni yılda el yapımı yılbaşı kartı almak isteyen var mı ? :))
Paylaş

9 yorum :

  1. Ne kadar harika bir fikir! Ellerine sağlık!! Yaptıklarının herbiri birbirinden muhteşem ve özel. Böyle kartları kim istemez ki! Ben çok isterim mesela ama taaaa Amerika'ya gönder diyemem, belki Türkiye'de olsam yüzsüzlük ederdim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Amerika'ya çok da severek yollarım :) Zaten mektupların, kartların en birinci görevi uzakları yakınlaştırmak olmalı;) listeye yazdım bile;)

      Sil
    2. Ayy supersin, o kadar sevinirim ki.. Çok tesekürler! :)

      Sil
  2. Aaa harika kişiye özel davetiye, süper bir fikir...

    YanıtlaSil
  3. emeğine sağlık, ben hayır diyemem valla ;))

    YanıtlaSil
  4. tamamdır, yeni yıla doğru adresleri almaya başlıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Serroş ben de kart isterim:))

    YanıtlaSil