29 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni Hafta



   Yepyeni bir haftaya daha başlıyoruz. Ve benim çok uzun bir yapılacaklar listem var... Okunacak bir çok kitap, denenecek bir çok tarif, yapılacak bir çok iş.... Bazen bu kadar maymun iştahlı olduğum için ve her şeyi yapmaya çalıştığım için çok kızıyorum kendime . Sonra kızgınlığım geçiyor denemeye çalıştığım , bir şeyler ile uğraştığım , ürettiğim için bi seviyorum kendimi :)
   Bu hafta yılbaşı kartlarına yoğunlaşsam diyorum ... malum önümüz yeni yıl ve bende yılbaşı kartları için uzunnn bir liste var ... Ha bu arada isteyen varsa , yıllardır kart almadım biri bana yollasa ne güzel olur diyen ben burdayım demesi yeterli :)

  Çok fazla üreteceğiniz ve kendinizi çok seveceğiniz bir hafta olsun ....
Paylaş

7 yorum :

  1. Bazen ben de kızıyorum kendime çok şey planlıyorsun diye hatta bir ara yorulduğumu hissedip nadasa bırakmıştım kendimi. Ama çoğu zaman da seviyorum bu tarafımı, bir şeyler üretmek kesinlikle çok iyi hissettiriyor. Kart yapmak ne kadar ince bir düşünce bayıldım ❤ Şimdiden başlamalı bence :) Ben de hediye fikirleri düşüneyim :)
    Mutlu haftalar Serra'cım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve sana bir yılbaşı kartı göndermeden kesinlikle o liste eksik kalır :))

      Sil
  2. Bennnnn çok severim ve isterim kart almak. Hatta sizde bana adresinizi yollarsanız posta kutunuzda benden de bir kart olur. :)
    gulsahtoptas.blogspot.com
    gulsah7980@gmail.com

    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Gülşah harikasın . Kesinlikle yapmalıyız . Yani senin için bir yılbaşı kartı hazırlıycam ve senden gelmesini de heyecanla bekliycem :)

      Sil
    2. Tamamdır o zaman en yakın zamanda adresimi yolluyorum sana Serra ★★★

      Sil
  3. Ben de isterim kart! Hatta aslında Ig`de başlatsak bir aksiyon, çok mu karışık olur?

    YanıtlaSil