4 Nisan 2013 Perşembe

DreamGenii İle Savaşım


 Artık 25. haftanın içinde bir hamile olarak son 4 haftadır verdiğim bir mücadeleyi anlatayımda rahatlayayım dedim. 4 hafta diyorum çünkü her şey 4 hafta önce başladı.
  Sevgili kocam Memo ince ve düşünceli bir adamdır, bir de araştırmacıdır. Bana bir şey söylemeden hamile yatışını destekleyen ürünlere, yastıklara bakmış .Bir gün sana bir süprizim var dedi. Üç gün uğraştım ama hiçbir şey söylemedi.Tek söylediği 'artık daha rahat uyuyacaksın'dı. Valla anlamadım yinede. Dream Genii'nin dergilerde reklamını görüyordum ama almayı düşünmemiştim yani en azından ben:) Yani çok gerekli bir ihtiyaç olduğunu düşünmemiştim ilk başta.
  Cevatpaşa Halk sağlığı merkezinde salı günleri yaklaşık 1 saatlik gebeler için ufak eğitimler olmuştu. Ben genelde hiç bir olayı çok fazla abartmayı sevmediğim için ve bir çok şeyde gelenekçi davrandığım için 'ya annemlerin zamanında şumu varmış ki' diyodum bir çok şeyde. Ama sola yatma konusunda demedim , diyemedim .
  Yani açıkcası sola yatma konusunun bu kadar önemli olduğunun bilincinde değildim. Hıı benim abartmayın dediklerim zaten çok farklı şeyler, yani 'bebeğin odasına hava nemlendirici alınmassa olmaz', 'Hadi canım benim annem hava nemlendiricimi almış' , 'ayyy ben ayda 2 doktora gidiyorum, 15 günde bir . Ayrı ayrı , Yani birinin görmediğini diğeri görür şekerim'  teee allaam ya sanki annemler fasülye doğurdu bir gebeyim diye birde doğuma gitti diye. Tamam bende gidiyorum doktora ama ayda bir git işte.
   Neyse eğitimlerin birinde doktorumuz ısrarla sola yatın dedi. Ben tam içimden 'heee annemler hep sola yatmış' diye geçiriken başladı anlatmaya doktor. Kan akışının kesilmemesi için bebeğe doğru şekilde kan akımının gitmesi için önemli diye. Zaten sırt üstü yattığım an hayatımda hiç olmadığım kadar rahatsız oluyorum , demek ki bundanmış.
  Bu yastık tam bunu öğrendiğim hafta geldi. (hepsiburadan.com dan almış Memocum) . Ben uyurken çok deli uyuyanlardanım. dönerim, rüyamda birisini yumrukluyorsam kendimi yastığı döverken buluyorum uyanıp. Nasıl sola yatıp soldan kalkarım derken Dream Genii ben sana yardım ederim dedi.
Aman allahım ilk hafta çok fenaydı.Yastık yüzünden kabus görmeye başladım. :) Uyurken tam dönüyorum diğer tarafa bir şey engelliyor, yastık aklıma geliyor sakinleşip uykuya dalıyorum yine ama rüyamda hep birileri beni itekliyor sırtımdan ya da sıkı sıkı tutuyor. Deli gömleği giymiş gibiyim...Sırt üstü yatıcam yine bir engel, noluyo ya diye uyanıyorum yine yastık geliyor aklıma tamam diyorum.Sinirlenip sabaha karşı fırlatıp atmışlığım bile var .
  Ama yok dedim dünyanın parasını vermiş (bana kalsa kıyamazdım ) Memom bide heves etmiş almış kullanacam , yenecem seni Dream Genii diye devam ettim . Bu defa alışmaya başladım arkamdaki yastığın varlığına ama yine dönmeye çalışıyorum yastık izin vermiyor. 2-3 sabah komple yastığa sarılmış yastığı kucaklayıp onunla birlikte dönmüş şekilde uyandım.Ben seni yendim ,bak sana rağmen dönüyorum derken birbirimize alışmaya başladık.
  Artık alıştım. Sola dönük yatıyorum ve sola dönük kalkıyorum. Alıştım ya , sevmeyede başladım. İyi ki var diyorum .
 Zaten o kadar çok ödül almış ki eğer aramızda ki savaşı o değilde ben kazansaydım bende bişey var derdim.
  Normal doğum düşünen ve isteyenler (ben ,ben,ben) içinde  bebeğin doğru posizyonu almasını destekleyerek doğumu kolaylaştırıyormuş. Zaten Çanakkale'yi yağmur çamur demeden hergün arşınlıyorum doğum kolay olsun diye  bu da bonus oldu :)

 Yani düşünenlere ama kararsız kalanlara tavsiye ediyorum , bir haftalık soğuk savştan sonra ben bile kendisini çok sevdim ve her fırsatta iyi ki var diyorum.
  Güzel bir diğer yanıda bebiş geldikten sonra emzirme yastığı olarakta kullanabiliyor olmamız. Bunun için bişey söyleyemeyeceğim bi 15 hafta sonra belki :)

Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder